Τρίτη 16 Ιουνίου 2020

Ασκήσεις ύφους

Συνεχίζουμε να δημοσιεύουμε τις ιστορίες μας στα ίχνη του Ραιημόν Καινώ:
Γράψαμε μια βασική ιστορία και μετά κάνει ο καθένας-μαθεμιά μας παραλλαγές στο ύφος


Η  αξέχαστη  νύχτα 
                                                 
         Ήταν νύχτα όταν αποφάσισα να πάω στο super market να πάρω χαρτί υγείας.
Στους δρόμους δεν βρισκόταν κανείς. Πήγα να μπω στο μαγαζί αλλά οι ταμίες είχανε
θιγεί βέβαιος ήταν και λίγο αργά αλλά δεν έδωσα πολύ σημασία. Αφού μπήκα μέσα
άρχισα να περπατάω προς τα μέσα αλλά ακούω έναν περίεργο θόρυβο ,
δεν έδωσα σημασία και έτσι άρχισα να περπατάω προς τον προορισμό μου.
Μόλις  φτάνω στον προορισμό μου βλέπω μόνο ένα πακέτο χαρτί υγείας με έξι μέσα
και ξαφνικά ξανά ακούω έναν περίεργο ηχώ γυρνάω την πλάτη μου και δεν ήταν κανείς.
Εκεί που πάω να πάρω το χαρτί υγείας βλέπω ένα χέρι να το τραβάει προς το χαρτί
προς το μέρος του , τρόμαξε και το τραβάω την εξάδα δυνατά προς το μέρος μου και
ξαφνικά εμφανίζεται μια γυναίκα στην ηλικία μου. Αρχίσαμε να τσακωνόμαστε για το χαρτί,
το τραβήξαμε εγώ από την μια και η άλλη από την άλλη μέχρι που η σακούλα σκίστηκε και
κυνηγάμε τα ρολά χαρτιού για να πάρει ο κάθε ένας τα περισσότερα και αφού πήραμε όσα
προλάβαμε αρχίσουμε να τρέχουμε προς το ταμείο αλλά δεν ήταν κανείς εκεί ξανά. Μετά
από δύο λεπτά έρχεται μια γυναίκα και τρέχω της πετάω ένα τάλιρο και αρχίζω να τρέχω
προς την έξοδο , η άλλη γυναίκα ακόμα περίμενε μέχρι που γυρνάω πίσω της αρπάζω άλλα
δύο ρολά και αρχίζω να τρέχω ξανά προς την έξοδο. Αυτή με ακολούθησε αλλά δεν με βρήκε
…ποτέ.         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σκέψεις για το ρατσισμό

                     της  Εύας Καλλιμογιάννη Φυλετικοί ρατσισμοί υπήρχαν από την αρχή αυτού του κόσμου αλλά ενώ ο κόσμος εξελίσσεται κ...