Τρίτη 16 Ιουνίου 2020

Ασκήσεις ύφους

της Ευτυχίας Χαϊντούτη
 “Μπαϊλτσα για ένα κωλοχάρτι“
Προχτέ που γυρνοβόλαγα στην αγορά έπρεπε να πάω και στον “Μασούτ”
να αγοράσω κολόχαρτο. Έφτασ απ΄όξω και ήσαν γεμάτ μπάτσοι και μου παν
οτι αν ήθελ να έμπω μέσα, έπρεπε να κρατερώ την σείρα μου .
Τι να κάνω και γω καρτέραγα . Κάποια στιγμή έφτασ η δόλια η σειρά μου και
που παν περάστε κυρία μου .Μπαίνω μεσα και παένοντας ντου-γρου για τα κολοχαρτα,
γλέπω οτι είχε μείνει ένα μοναχό τ.  Πλαλάω προς κείθε και την ώρα που το τσακώνω,
απ’ την άλλη πάντα το τραβολόγαγε ενας μαντράχαλος ισα με εκια πάνω.Και του λέγω εγω:-
-- Άστο πλάκι μου , εγώ ήρθα εδωνά πρώτη εγω θα το πάρω
-- Τι λες κυρά μου ,εγώ ήμουν εδω πρώτος 
-- Κυρά να πεις την μάνα σου !                                                  
Και άφκαμαν κι δυο το κολοχαρτο και πιάσκαμαν μαλλί με μαλλί. Όσο εμείς μαλλιοτραβιομασταν
ήρθε ένα γεροκόμι , τραβά με την γκλίτσα τ το κολοχαρτοπο καταϊ και παέι καλιάτ . Μόλις το 
πέρνουμε χαμπάρι τράει ο ένας τον άλλο τράμε και το γεροκόμι και του λέω του μαντραχαλά :
-- Τι κατάλαβες ; Πάρε απ΄την δουλειά σου τωρα και σύρε να βρεις σκόφυλλα για κωλόχαρτο .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σκέψεις για το ρατσισμό

                     της  Εύας Καλλιμογιάννη Φυλετικοί ρατσισμοί υπήρχαν από την αρχή αυτού του κόσμου αλλά ενώ ο κόσμος εξελίσσεται κ...